Главная | Регистрация | Вход | RSSСуббота, 20.04.2024, 03:13

Коммунальное заведение "Лисичанская специализированн...

Меню сайта
Мини-чат
Статистика

Онлайн всего: 1
Гостей: 1
Пользователей: 0
Форма входа

Розвиток

     


     Сьогодні в Україні йде процес становлення нової системи освіти та виховання, які зорієнтовані на входження у світовий освітній простір. Цей процес теорії та практиці навчально — виховного процесу. Проходить зміна освітньої та виховної парадигм: пропонуються новий зміст та підходи, нові стосунки, новий педагогічний менталітет.

   Зміст освіти та виховання збагачується новими процесуальними вміннями, розвитком здібностей, оперуванням інформацією. У вік інформації шкільна бібліотека має набути статусу інформаційного центру, який би забезпечував розв'язання завдань:, вивчення інформаційних потреб та запитів читачів, їх повноцінне задоволення, інформаційний сервіс шкільної бібліотеки.

         інформаційні функції бібліотеки мають два аспекти:

-         інформаційне забезпечення розвитку дитини в школі.

-         інформаційне насичення педколективу.

 Бібліотекарі розуміють: щоб навчально — виховний процес був професійним та ефективним учителю необхідно бути ознайомленим з літературою про передовий педагогічний досвід, з найновішими методичними розробками про сучасний урок.

 Перебудова народної освіти поклала на бібліотеку комплекс питань, які потребують швидкого розв'язання. Вчителям потрібні відповіді на багато питань, потрібні нові та перевірені наслідки науково — дослідницької роботи, програми, варіанти підручників, методичні рекомендації, інструкції, положення, матеріали про вітчизняний та зарубіжний передовий досвід тощо.

Розвиток шкільної бібліотеки вбачається насамперед, впровадженням нових технологій, нових форм роботи — таких як ІНТЕРНЕТ.

Користування інтернетом дає можливість повного доступу до наявних інформаційних ресурсів, задовольняти всі інформаційні потреби своїх користувачів.

Надалі планується створення локальної мережі, що поєднує бібліотеки, з метою забезпечення вільного і широкого доступу всіх користувачів до бібліотечно — бібліографічних ресурсів інших бібліотек, регіонів.

    Сьогодні в бібліотеці з'являються сучасні технічні засоби, що дозволяють задовольняти будь — які інформаційні запити користувачів шляхом залучення всіляких інформаційних ресурсів, доступних завдяки інтернетові.

      Сотні бібліотек підключені до інтернету як користувачі, десятки виставили в мережі власні інформаційні ресурси. Фонди бібліотек стали розглядатися як найважливіша складова загальних інформаційних ресурсів країни.

      Стрімке вторгнення нових інформаційних технологій змінює саму місію бібліотеки. Тепер вона не може обмежуватися просвітительськими функціями і пропонувати в розпорядження своїх читачів лише те, чим володіє сама. Шкільна бібліотека повинна стати інформаційним центром, посередником між зростаючою особистістю і світовим ринком баз даних, мультимедійними засобами і інтернетом, забезпечувати користувачам вільний доступ до інформації.

            Бібліотека майбутнього — це електронна бібліотека, віртуально розподілена колекція документів в електронній формі, доступна широкій публіці через мережі інтернет.

            Майбутнє шкільних бібліотек — реальна взаємодія мереж (on — line), як в області колективного створення інформаційних ресурсів, так і в області їхньої колективної експлуатації в інтересах якісного обслуговування користувачів.

            On — line — це доступ у режимі реального часу. Коли повні тексти документів можуть доставлятися  в будь — яке місце за бажанням користувачів. Персональний комп'ютер шкільної бібліотеки, підключений до мережі інтернет , звільнить читача від походу до інших бібліотек.

            Нова стратегія розвитку інформаційного суспільства висуває на перший план функцію інформаційної підтримки педагогів, учнів і їхніх батьків.

           

 

Виникає новий образ бібліотека ХХІ століття  - і це не тільки збереже за собою провідну роль в освітньому процесі школи, але збільшить її, вирішуючи проблеми і відкриваючи перспективи інформаційних бібліотечних технологій, спрямованих на активізацію пізнавальної активності школярів, розкриття творчого потенціалу і максимальну самореалізацію, як учнів, так і педагогічного колективу.

Бажаючих пізнати віртуальний світ дуже багато, особливо серед дітей та учнівської молоді. Для бібліотекаря розпочалася відповідальна та цікава робота — навчання користувачів роботі на комп'ютері, пошуку та відбору інформації, якщо у бібліотеці відсутня будь яка інформація,  вчителя та учні неодноразово звертаються до пошукових систем, таких як <<Google>>; <<Yandex>>; <<Rambler>>; <<Aport>>; <<Yahoo>>;, також корисниі ссилки, електронні адреси які ми маємо на стенді в які входять глобальний механізм пошуку рефератів, довідники, словники, енциклопедії, електронні бібліотеки, міжнародні організації, українська преса, російська преса та іноземна преса, також електронні адреси подорожуючи країнами світу та вибери майбутню професію.

Адаптувавшись до інформаційного середовища, бібліотекар поглиблює свої знання та навики, виступаючи в ролі золотошукача, відбирає у всесвітній мережі інтернет інформацію, необхідну для задоволення запитів різних категорій читачів.

Ресурси світового інформаційного простору допомогають учням та педагогам реалізувати власні професійні та освітні потреби.

Використовуючи мережу Інтернет, підвищують свою кваліфікацію вчителі. Прагнучи зробити свої уроки цікавими і неординарними педагоги проводять відкриті уроки.

Також інтернет сприяє налагодженню он — лайнового спілкування між юними читачами, які стають активними учасниками обласних і районних фестивалів, олімпіад та конкурсів.

 

Інтернет — центр посідає важливе місце в організаційно — функціональній структурі бібліотеки школи, його робота є одним із напрямків діяльності відділу нових інформаційних  технологій, важливим складником інформаційних ресурсів бібліотеки, спрямованих на розширення функції бібліотеки, що допоможе вчителям та дітям знайти себе у світі інформації що на сьогоднішній день стає однією з умов успішної ролі і місця інформаційного центру бібліотеки у навчально виховному процесі.

Не даром говорять "Хто володіє інформацією, той володіє світом”.
Поиск
Опрос
Нравится ли Вам в нашей школе?
Всего ответов: 263
Погода
Календарь
«  Апрель 2024  »
ПнВтСрЧтПтСбВс
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930
Архив записей

Copyright MyCorp © 2024
Создать бесплатный сайт с uCoz